?Złam Kod Miasta!? z Gazeta.pl

Niesamowite historie, nieznane miejsca, ciekawe postaci i mnóstwo zagadek czeka na mieszkańców dwudziestu miast, którzy włączą się do gry miejskiej „Złam kod miasta!”. Akcja zorganizowana przez Gazeta.pl i redakcje lokalne Gazety Wyborczej potrwa do 31 sierpnia, a dla najwytrwalszych uczestników gry przygotowano atrakcyjne nagrody.

20 sierpnia br. w dwudziestu serwisach lokalnych grupy Gazeta.pl opublikowana została pierwsza zagadka związana z historią danego miasta oraz jego mieszkańców (akcja obejmuje miasta: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Płock, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Trójmiasto, Zielona Góra).

W ramach akcji „Złam Kod Miasta!” dziennikarze  oddziałów Gazety Wyborczej codziennie przygotowują zestaw zagadek dotyczących tajemnic i historii danego miasta publikowanych na stronach lokalnych serwisów Gazeta.pl. Zadaniem uczestników gry jest prawidłowe rozwiązanie zagadki, następnie zrobienie zdjęcia konkretnemu obiektowi lub postaci i przesłanie go na specjalny adres mailowy przed północą danego dnia. Zwycięskie zdjęcie będzie ilustracją do kolejnej części opowieści-zagadki. „Złam kod miasta!” obejmuje łącznie 11 odcinków, w tym trzy specjalne, w  których do wygrania będą smartfony SONY XPeria P.


Startowi gry miejskiej „Złam Kod Miasta!” towarzyszy kampania promocyjna, która potrwa do 3 września br. Działania obejmują: prasę (Gazeta Wyborcza, Metro), internet (serwisy grupy Gazeta.pl oraz sieci Local Power, Google), kina (Helios, Multikino, CinemaCity), stacje radiowe (Złote Przeboje, Roxy Fm), telewizję (Polsat) oraz nośniki reklamy zewnętrznej należące do AMS (billboardy oraz CityLighty). Całość działań koordynuje dział marketingu grupy Gazeta.pl wraz z redaktorami serwisów lokalnych Gazeta.pl. Za planowanie mediów oraz ich zakup odpowiadają wspólnie działy marketingu Gazeta.pl oraz Gazety Wyborczej.

 

Authors

Related posts

Top