Muzyka

Ruszył oficjalny serwis Coke Live Music Festival 2008 zrealizowany przez K2 Internet

Warszawa, 1 lipca 2008 r. Powstał specjalny serwis www.clmf.pl dedykowany Coke Live Music Festival (CLMF), jednemu z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce sponsorowanych przez Coca-Cola Poland Services. Autorem serwisu jest firma K2 Internet.

Serwis Coke Live Music Festival powstał z myślą o fanach muzyki i wszystkich tych, którzy planują odwiedzić Kraków w dniach 22-23 sierpnia br. i uczestniczyć w tym wielkim muzycznym wydarzeniu. Zawiera on aktualne infomacje związane z festiwalem, zwłaszcza o gwiazdach tegorocznej edycji CLMF, informacje o punktach sprzedaży biletów, festiwalowe tapety do ściągnięcia na telefon komórkowy i komputer, a także relacje fotograficzne z poprzednich edycji festiwalu. Na stronie jest również miejsce na pozostawienie własnych komentarzy i wymianę opinii między użytkownikami. Serwis zawiera także informacje dla dziennikarzy o tym, jak mogą uzyskać akredytację na CLMF 2008.

Serwis został wyposażony w niezbędny przewodnik po Krakowie, ułatwiający festiwalowiczom z całej Polski i świata poruszanie się po mieście – informacje o komunikacji miejskiej, możliwościach zakwaterowania, punktach depozytowych, mapy i wiele ciekawostek o Krakowie. Tym samym serwis stanowi świetną promocję dla samego miasta.

Ponadto na zlecenie Coca-Cola Poland Services K2 zajęło się opracowaniem mechanizmu promocji loterii muzycznej dostępnej pod adresem www.coke.pl/clmf/. Loterię przygotowano specjalnie z okazji festiwalu. Codziennie do wygrania jest 10 podwójnych pakietów wyjazdowych na CLMF 2008 oraz telefon muzyczny Samsung F300.

Co jeszcze ciekawego przygotowano dla Internautów? Serwis www.coke.pl/clmf został wzbogacony o moduł tzw. kontrolera muzyki, tematycznie związany z festiwalem, pozwalający na indywidualne dopasowanie rodzaju muzyki dla tła dźwiękowego. Ponadto w ramach ubarwienia czasu wprowadzono niezobowiązującą grę, której bohaterami są rysunkowe postaci związane z kampanią wizerunkową festiwalu.

Loterii towarzyszy kampania w Internecie, w ramach której K2 zrealizowało kreacje banerowe i projekty mailingu.

Współpraca Coca-Cola Poland Services z K2 Internet trwa od 2003 r. Obecnie K2 kompleksowo obsługuje wszystkie marki firmy, w tym m.in. Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Burn, Powerade, Kropla Beskidu.

O FIRMACH:

Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki i nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea, napoje kawowe Nescafe Xpress oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska ? oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 500 milionów konsumentów.

K2 Internet S.A. (www.K2.pl) jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną świadczącą wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Swoją ofertę adresuje do dużych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych. K2 od ponad 10 lat zmienia nowe pomysły i technologie w konkretne rezultaty biznesowe dla klientów, wśród których są m.in.: Coca-Cola, IKEA, Michelin, Nokia, Volvo, Sanitec Koło, Play, i Pracuj.pl. Pracując z największymi oraz najbardziej wymagającymi organizacjami w Polsce w twórczy sposób wykorzystujemy internet i nowe media w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi klienta Spółka była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana w najważniejszych konkursach branżowych.

Korzenie firmy sięgają 1997 r., która wówczas działała pod nazwą K2 Internet Provider. W roku 2000 nastąpiło przekształcenie w K2 Internet S.A., a część akcji objął fundusz venture capital bmp AG. Od roku 2004 w ramach grupy K2 funkcjonuje niezależny internetowy dom mediowy ACR SA. Od października 2007 r., jako samodzielna struktura w ramach K2 Internet, rozpoczęła działalność Komitywa.com, specjalizująca się w projektowaniu zorientowanym na użytkownika oraz badaniach usability.

http://media.edelman.pl/pr/102216/ruszyl-oficjalny-serwis-coke-live-music-festival-2008-zrealizowany-przez-k2-internet

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy