Muzyka po radosnej stronie życia!

Warszawa, 8 sierpnia 2008 r. Już 22 i 23 sierpnia ponad 20 000 fanów każdego dnia weźmie udział w Coke Live Music Festival ? jednym z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. W tym roku festiwal będzie też zawierał element edukacji ekologicznej.

Triumfujące na listach przebojów międzynarodowe gwiazdy, najlepsze polskie zespoły, DJ-e oraz zwycięzca drugiej edycji Coke Live Fresh Noise. Łącznie ponad 30 wykonawców, 30 godzin muzyki, trzy sceny muzyczne – Scena Główna, Coke Stage i Burn Stage, pole namiotowe dla ponad 5000 osób, miasteczko festiwalowe, a w nim m.in. namiot szalonej rekreacji – Coke Clinic, a nawet plaża w środku miasta – te i wiele innych atrakcji czekają na uczestników tegorocznego Coke Live Music Festival.

Sponsorowany przez Coca-Cola festiwal z roku na rok staje się coraz popularniejszy i jest wymieniany jako jedno z najważniejszych muzycznych wydarzeń roku. ?Planując festiwal, braliśmy pod uwagę te obszary na polskiej scenie muzycznej, które jeszcze nie zostały zagospodarowane. Udało się nam stworzyć unikalne na skalę Polski przedsięwzięcie z obszaru muzyki popularnej i współczesnego brzmienia? – powiedział Wojtek Dubasiewicz z Coca-Cola Poland Services, odpowiedzialny za program muzyczny.

Sukces wybranej przez Coca-Cola strategii marketingowej potwierdza zwiększająca się z roku na rok frekwencja na festiwalu – w ubiegłym roku pojawiło się na nim aż 20 000 osób. W tym roku organizator (agencja Alter Art) spodziewa się ich więcej, obserwując duże zainteresowanie festiwalem wśród uczestników i mediów.

Coke Live Music Festival jest kulminacyjnym elementem programu muzycznego firmy Coca-Cola ?Muzyka po radosnej stronie życia”. ?Z analizy zeszłorocznych badań marketingowych wynika, że CLMF jest już postrzegany jako niezależna marka, która cieszy się wysoką rozpoznawalnością w swojej grupie docelowej. CLMF został zaakceptowany przez młodych ludzi jako dobry mainsteamowy festiwal, który przyciąga publiczność nie tylko gwiazdami, ale przede wszystkim unikalną atmosferą? – powiedział Wojtek Dubasiewicz. Integralną częścią strategii muzycznej firmy jest także projekt Coke Live Fresh Noise ? program muzyczny Coca-Coli skierowany do początkujących muzyków.

Aktywności sponsoringowej Coca-Coli towarzyszą inne działaniami marketingowe, takie jak promocje, aktywacje w kanałach dystrybucji, reklama i public relations. W ramach promocji konsumenckiej codziennie losowanych jest 10 dwuoosobowych pakietów wyjazdowych na festiwal (2 bilety na koncert, namiot, wyżywienie, pieniądze na podróż, ubezpieczenie NW) oraz telefony muzyczne Samsung F300.

Tak duża impreza plenerowa jaką jest Coke Life Music Festival to także właściwe miejsce by poruszyć kwestie związane z ekologią i środowiskiem naturalnym. ?Coca-Cola prowadzi swoją działalność w taki sposób, by chronić środowisko naturalne. Jedną z zasad, którą się kierujemy jest minimalizowanie odpadów poprzez ich odzyskiwanie i wtórne wykorzystywanie. Coke Live Music Festival to masowa impreza i świetna okazja, aby namówić młodych ludzi do selekcji śmieci. Dlatego podczas festiwalu, wspólnie z organizacją odzysku Rekopol, zadbamy o właściwy recykling plastikowych, bezzwrotnych butelek po Coca-Coli, a także o ekologiczną edukację uczestników festiwalu. Planujemy, między innymi, konkursy i nagrody dla najbardziej świadomych ekologicznie konsumentów? ? powiedziała Katarzyna Borucka, dyrektor ds. wizerunku, komunikacji i kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services. ?Na festiwalu będzie też można się zapoznać z działalnością organizacji pozarządowych, z którymi na codzień współpracuje Coca-Cola m.in. z Fundacją Partnerstwo dla Środowiska czy z Polską Akcją Humanitarną?.

Pełen program i szczegółowe informacje na temat tegorocznej edycji Coke Live Music Festival można znaleźć na stronach www.coke.pl, a także www.livefestival.pl.

The Coca-Cola Company jest największym światowym producentem napojów bezalkoholowych i właścicielem czterech z pięciu najważniejszych marek napojów bezalkoholowych na świecie. Poza Coca-Colą, uznawaną za najbardziej wartościową markę na świecie, firma produkuje i sprzedaje napoje takie jak Fanta, Sprite i Coca-Cola Light oraz wiele innych. Do portfolio firmy należą także wody mineralne i źródlane, soki owocowe, kawy i herbaty oraz napoje izotoniczne i energetyczne. Dzięki największemu systemowi dystrybucji napojów bezalkoholowych na świecie, produkty The Coca-Cola Company docierają do mieszkańców ponad 200 krajów.

O firmach z systemu Coca-Cola w Polsce:
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. to spólka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy dostępnych na polskim rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, napój hypotoniczny Powerade Aqua Plus, soki i nektary owocowe Cappy, naturalna woda źródlana Kropla Beskidu i wody mineralne Multivita, Vita, napój energetyczny Burn, herbaty mrożone Nestea oraz kawy gotowe do spożycia Illy.
System Coca-Cola w Polsce reprezentuje także Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. ? oddział Coca-Cola Hellenic z siedzibą w Atenach, która produkuje i dystrybuuje napoje The Coca-Cola Company w 28 krajach, dostarczając swoje produkty 540 milionom konsumentów.
Firmy z systemu Coca-Cola w Polsce – Coca-Cola HBC Polska i Coca-Cola Poland Services – zatrudniają ponad 3 tysiące osób. Od 1991 r. łączne inwestycje firmy oraz jej autoryzowanych rozlewni wyniosły już ponad 500 milionów dolarów.Są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych.

http://media.edelman.pl/pr/103585/muzyka-po-radosnej-stronie-zycia

Authors
Tags ,

Related posts

Top