Kupuj bilety do kina z MasterCard? Mobile w komórce

Teaser

Ruszyła specjalna akcja dla kinomanów w Cinema City. Użytkownicy smartfonów, którzy zarejestrują swoją kartę płatniczą MasterCard lub Maestro? w systemie MasterCard Mobile, a następnie kupią bilety do kina w aplikacji APP Cinema City, otrzymają średni popcorn gratis do każdego biletu.

Akcja promocyjna Buy&Get z pewnością ucieszy wszystkich miłośników filmów na dużym ekranie. Posiadacze smartfonów, którzy chcą szybko i sprawnie kupić bilet do kina, mogą go kupić dzięki MasterCard Mobile. Wystarczy jedynie zarejestrować w nim swoją kartę płatniczą.

Mobilnie zakupiony bilet pozwoli na ominięcie kolejek przy kasie. Wystarczy jedynie pokazać bileterowi specjalny kod promocyjny na ekranie telefonu. Dodatkowo, każda osoba, która zakupi bilet do kina za pomocą aplikacji CinemaCity otrzyma do biletu popcorn gratis!

?Cieszy nas fakt, że kolejna sieć kin dostrzegła zalety płatności mobilnych i wprowadziła możliwość zakupienia biletów w telefonie przy pomocy standardów MasterCard Mobile? ? komentuje Luiza Derek, Business Leader Marketing & PR Head, Poland

Akcja trwa do końca grudnia 2013 r. bądź do wyczerpania zapasu nagród, obejmuje kina Cinema City w całej Polsce oraz wszystkie filmy w repertuarze. Więcej informacji na temat promocji odnaleźć można na stronie www.mastercardmobile.pl, w aplikacji MasterCard Mobile oraz na profilu facebookowym MasterCard.

O MasterCard Worldwide:

MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.comjest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Pioneers Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau.

Źródło MasterCard. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top