Finał budowy Największego Woodstockowicza Carlsberga – wielka iluminacja

Teaser

Dzięki uczestnikom 19. edycji Przystanku Woodstock, w trzeci dzień festiwalu ukończono budowę Największego Woodstockowicza Carlsberga o wysokości niemal 20 metrów. Do jego konstrukcji wykorzystano prawie 5 tysięcy skrzynek, co było możliwe dzięki ogromnemu zaangażowaniu festiwalowej publiczności w przygotowane dla nich zadania i ekologiczną akcję ?Daj śmieciom kosza?

W sobotę, tuż po ukończeniu budowy, główny sponsor festiwalu, marka Carlsberg, zaplanowała spektakularną iluminację konstrukcji w ramach podziękowania dla Woodstockowiczów, którzy przyczynili się do jej powstania. Iluminacja przewidziana jest po koncercie formacji Leningrad. Realizacja koncepcji Największego Woodstockowicza Carlsbarga nie byłaby możliwa, gdyby nie zaangażowanie uczestników Przystanku Woodstock.

Postęp prac zależał od udziału w zadaniach przeprowadzanych przez Ekipę Budowlaną Carlsberga lub w akcji ?Daj śmieciom kosza?. Akcja ta znana jest z poprzednich edycji Przystanku Woodstock. Jej inicjator, marka Carlsberg, zachęca do zbierania śmieci i pozostawiania po sobie czystości. ?Szacujemy, że w ciągu 2 pierwszych dni wysprzątaliśmy ponad 3t opakowań. Dokładne wyliczenia poznamy w poniedziałek, ale wiemy, że zainteresowanie akcją było ogromne, co potwierdza wzrost świadomości ekologicznej wśród publiczności Przystanku Woodstock? ? mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska. W wyniku inicjatywy ?Daj śmieciom kosza? oraz pracy Ekipy Budowlanej Carlsberg ?uzbierano? prawie 5 tysięcy skrzynek, które stworzyły imponującą konstrukcję Największego Woodstockowicza Carlsberga. Ekipa Budowlana Carlsberga inicjowała podczas festiwalu liczne konkursy, których zwycięzcy wygrywali nagrody i otrzymywali możliwość podpisania skrzynki-cegiełki, którą Carlsberg w ich imieniu dostawiał do konstrukcji.

                                     

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem
w rynku na poziomie 18,5% (dane za 2012 rok), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych
i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Somersby, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Carlsberg Polska posiada trzy browary w Polsce: w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałemw rynku na poziomie 18,5% (dane za 2012 rok), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Somersby, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Carlsberg Polska posiada trzy browary w Polsce: w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

Źródło Carlsberg. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top